Hos Nedis opnår vi de bedste resultater sammen på baggrund af vores 9 kerneværdier. Vi er opmærksomme på kerneværdierne i vores daglige arbejde, så vi kan træffe de rigtige beslutninger i forhold til kolleger, kunder, leverandører og andre forretningspartnere.

Balance mellem fritid og arbejde

Medarbejdere hos Nedis har siden 1. januar 2020 haft en bedre balance mellem deres arbejde og privatliv. På det tidspunkt fik medarbejderne hos Nedis lov til at arbejde hjemmefra på deltid (50 % af den samlede arbejdstid). Se vores virksomhedsregler for at få en vejledning i, hvordan du arbejder hjemmefra.

Ambassadørprogrammet

Nedis giver sine medarbejdere rabat på virksomhedens egne produkter. Som medarbejder kan du købe de nyeste produkter til hjemmet og livet, Smart & Connected samt Private Label! Vil du købe en af de nyeste smart-højttalere? Se vores virksomhedsregler for at få yderligere oplysninger.

PV

Nedis' medarbejderorganisation – PV – er en gruppe entusiastiske kolleger, der organiserer sociale aktiviteter året rundt for medlemmerne. Det kan være aktiviteter som f.eks. en sommerfest, familiedage, julefest og selvfølgelig den traditionelle vinterfrokost. Vi arrangerer af og til også sportsaktiviteter. Da det er lokale arrangementer, er de kun åbne for ansatte i hollandske Nedis-afdelinger.

Medarbejdernes input bydes velkommen

Vi sætter stor pris på vores medarbejderes feedback, også når det gælder implementering af vores produkter. I slutningen af 2021 introducerede vi den nye Nedis Ninder-app, hvor alle Nedis-medarbejdere kan stemme for nye produktidéer. Alle forslag vises derefter i Ninder-appen og kan bedømmes af alle i virksomheden med "tommelfingre ned" eller et "hjerte", meget lig en velkendt dating-app. På den måde opfordrer vi vores medarbejdere til at komme med nye idéer, så vi kan arbejde på vores brand sammen som et team.

Bæredygtig beskæftigelse og personlig udvikling

Vi har introduceret uddannelsesplatformen GoodHabitz | Onlinekurser for virksomheder | GoodHabitz-onlinekurser til dig. Disse tilbydes via SAM werkt. SAM er et initiativ fra "Sustainable Employability Foundation for the Technical Wholesale Trade", hvor arbejdstager- og arbejdsgiverorganisationer går sammen om at styrke bæredygtig beskæftigelse for faglært personale inden for engroshandlen af teknisk udstyr.

Adfærdskodeks


For os som Nedis-koncernen med virksomheder og salgsaktiviteter verden over er det vigtigt at have bindende standarder for adfærd, som vi forventer, at alle medarbejdere overholder. Vi vil tage passende disciplinær handling i tilfælde af overtrædelse. Vi er overbeviste om, at alle vores medarbejdere og andre personer, der arbejder for Nedis-koncernen, vil overholde disse adfærdsstandarder og de højeste etiske standarder. Hvis uklare situationer skulle opstå i daglige erhvervssituationer, vil dette adfærdskodeks yde praktisk vejledning. Adfærdskodekset indeholder bindende regler, der gælder for alle medarbejdere og alle andre, der arbejder for en af Nedis-koncernens virksomheder. De er udarbejdet til at hjælpe med at håndtere etiske og retslige udfordringer i vores daglige arbejde. Alle medarbejdere kan til enhver tid tale med deres afdelingsleder eller HR-afdelingen, hvis de har spørgsmål eller bekymringer angående adfærdskodekset.

 

Gensidig respekt, ærlighed og integritet


Vi respekterer menneskerettigheder, værdighed, privatliv og personlige rettigheder for alle individer. Vi arbejder med mænd og kvinder af forskellig herkomst, nationaliteter, kulturer, religioner og farver og dyrker en kultur bestående af gensidig respekt og tillid. Vi vil ikke tolerere nogen former for diskrimination, ydmygelse, undertrykkelse, chikane eller krænkelse. Vi fordømmer især seksuel chikane og mobning. Vi afviser kategorisk brugen af børne- og tvangsarbejde. Vi er åbne og ærlige, handler med integritet og tager ansvar for vores handlinger. Vi er pålidelige partnere og giver ikke løfter, vi ikke kan holde. Disse principper gælder både for vores samspil med hinanden internt i Virksomheden, og for vores adfærd ved omgang med eksterne partnere.

 

Whistleblower-politik


Nedis' whistleblower-politik har til formål at tilskynde og beskytte medarbejdere, der rapporterer mistanke om eller faktisk adfærd på arbejdspladsen, som er uetisk, ulovlig eller i strid med vores Nedis9-værdier. Det omfatter f.eks. regnskabs-, kontrol- eller revisionsanliggender, krænkelse af kundernes fortrolighed eller privatliv, tyveri, svindel, bestikkelse eller korruption samt overtrædelse af andre love, bestemmelser eller Nedis' politikker.

 

Virksomhedsregler


Det er vigtigt, at alle medarbejdere ved, hvordan deres organisation fungerer, og hvad virksomheden og sikkerhedsreglerne er. Det giver klarhed og øger forståelsen og dermed samarbejdet med andre kolleger og afdelinger. Derfor er disse virksomhedsregler blevet udarbejdet. Alle medarbejdere i Nedis B.V. og TeCo Holding B.V. modtager virksomhedsreglerne, når de starter, så de kender virksomheden og sikkerhedsreglerne. Når 'Nedis' eller 'arbejdsgiver' er nævnt nedenfor, henviser det også til TeCo Holding B.V. Når der henvises til mandlige medarbejdere, omfatter dette også kvindelige medarbejdere.