Vi tilbyder vores kunder billige elektroniske forbrugerprodukter, så de kan få en nemmere, sundere, smartere og mere forbundet dagligdag samt værdiskabende tjenester. Vi sætter vores kunder i første række i vores mission, så vi kan dokumentere vores kundeorienterede tilgang. Selvom vi primært henvender os til B2B-kunder, kan vi også betjene slutbrugere via markedspladser på markeder med lav markedsandel.

Nedis er kundecentreret

For at blive en "best valued" forretningspartner skal vi forstå vores kunders behov, og vi skal tale deres sprog. Denne holdning afspejles i vores produkter, som vores kunder sætter pris på takket være deres funktion, design, kvalitet og pris. Vores kommunikation i ord og billeder bruger kundernes sprog. Tjenester, som kunden ikke kender, ikke forstår og derfor ikke anvender, er ikke effektive og bliver derfor forbedret, eller vi tager dem af hylderne. Vi vil have et klart defineret sortiment med den rigtige kvalitet og de rigtige priser.

Vi tager højde for kundernes synspunkt i alle vores handlinger

Vi fokuserer på elektroniske forbrugerprodukter, som er i fokus i hver varekategori. Det betyder dog ikke, at der ikke kan være supplerende produkter til elektroniske produkter (f.eks. vægbeslag). Før vi føjer noget til vores sortiment, undersøger vi grundigt, om der er et kundebehov, og om vi har eller som minimum kan finde adgang til de rigtige salgskanaler. Vores produkter er et godt valg i forhold til pris og ydeevne. Vi lytter omhyggeligt til vores kunders feedback for løbende at forbedre os.

Vi tilbyder fremragende service med ekstra værdi til vores kunder

Alle de fagfolk, der køber Nedis' produkter, bejles også til af vores konkurrenter, men de vælger altid at være kunde hos virksomheder, der sætter standarden, når det gælder kundeoplevelse. Derfor sætter vi høje standarder for os selv, og vi skal gøre livet for vores professionelle købere så bekvemt og smidigt som muligt. Maksimal komfort og professionalisme vil hjælpe os med at skille os ud fra konkurrenterne. Det betyder fejlfri logistik til tiden, der opfylder kundens krav (drop shipment, specialetiketter osv.).

Den bedste service inden for logistik, masterdata, elektronisk bestilling og marketing

Vi giver vores kunder fejlfrie og meningsfulde masterdata og overfører dem i alle almindelige standarder uden væsentlig manuel indsats. Det er muligt at bestille hos Nedis på forskellige digitale måder, og vi lægger stor vægt på at hjælpe kunden personligt, hvis det er nødvendigt. Vores marketingafdeling udarbejder kommunikationsmaterialer på en sådan måde, at vores forhandlerkunder kan bruge dem til deres egne formål. Derudover tilbyder vi individuelle POS-løsninger og emballagekoncepter som en del af vores private label-tjeneste.