Velkommen til Nedis Live Chat Support
Hos Nedis er vi hele tiden på udkig efter måder at hjælpe dig bedre på. Som en del af vores forpligtelse til at forbedre din oplevelse er vi gået over til live chat som vores primære kommunikationskanal.
Hvorfor denne ændring?
Vi indså, at telefonlinjer kan føre til lange ventetider og mindre effektiv kundeservice. Med live chat får du øjeblikkelig hjælp, og vores agenter kan løse flere forespørgsler på én gang, hvilket fører til hurtigere løsningstider.
Vi har også implementeret en automatisk oversættelsesfunktion, så du kan få support på dit foretrukne sprog, selv om agenten ikke taler det.
Let at bruge
Når du er logget ind, vises chatvinduet automatisk nederst til højre på skærmen.
Hvad betyder det for dig?
Vores Nedis Support Bot er designet til at guide dig til selvbetjeningsområderne på vores hjemmeside. Selvom botten er i sin tidlige fase og måske virker lidt simpel i øjeblikket, vil dens intelligens vokse over tid gennem interaktioner med brugere som dig. Efterhånden som flere kunder interagerer med botten, vil den gradvist blive bedre til at give nyttige og præcise oplysninger.
Hvis du foretrækker at tale med en kundeservicemedarbejder, kan du nemt skifte til en livechat i åbningstiden.
Offline support
Uden for åbningstiden kan du efterlade en besked om dit spørgsmål eller problem. Du modtager en e-mailbekræftelse, og vi tager os af din sag, så snart vi er tilbage i åbningstiden.
Mere effektiv service
Med vores nye system vil vi være i stand til at løse dine problemer hurtigere ved at håndtere hele arbejdsbyrden mere effektivt.
Vi tror på, at disse forbedringer vil forbedre din oplevelse og øge din tilfredshed.
Tak, fordi du valgte Nedis. Vi ser frem til at hjælpe dig via vores live chat-service!