Vores nye, forbedrede og fantastiske showroom.

Efter introduktionen af vores nye Nedis®-brand i 2018 blev en vigtig del af vores kontor i Holland klar til en makeover. Begejstring og nysgerrighed skyllede gennem virksomheden, da vores team af designere, installatører og andre medarbejdere arbejdede hårdt på projektet: Vores nye, forbedrede og fantastiske showroom.

Lifestyle

Vi forstår dagligdagen og de ændringer, der sker over tid. Vi har tilføjet flere og bedre repræsentationer af forskellige trin i livet. Vi har fremhævet situationer, hvor forbrugerelektronik kan gøre dagen lettere, sundere, smartere og sjovere.

Farver og livlige billeder har en opløftende effekt på mennesker. Det er svært ikke at blive glad, når man ser andre have det sjovt, eller når du genkender situationen, der er afbildet foran dig. Med Nedis®-produkter, -emballage og -displays kan du fremkalde positive følelser – på en bedre måde end nogensinde før.

Displays baseret på målgruppe

Nogle displays er justeret i forhold til produkter og den pågældende målgruppe. Se på gaming f.eks. – et mørkt udvalg med farvestrålende og fantasy-lignende elementer på emballagen. Billeder, såsom eksplosioner og drager, fremhæves med et matchende mørkt display og blå LED-lys, der skaber samme effekt som et gamingværelse. 

På den måde kan kunden nemt identificere sig med de forskellige udvalg i din butik – og nemt finde det, han eller hun er på udkig efter. 
 

Kommunikation i butikken

Ud over billeder, farver og en relevant look har vi arbejdet hårdt på at gøre produktsegmenterne nemmere at scanne igennem. Med fire koordinerende kategorier kan forbrugeren nemt finde det bedste match.

• Smart & Connected
• Home & Living
• Media & Mobile
• Sound & Vision

De fire kategorier kan bruges i butikken, men kan også justeres, så de passer til eksisterende butikskoncepter

En af de mere specielle kategorier er Sound & Vision, som også kan inddeles i fire underkategorier. Video, Notebook & PC, Audio og Smart Media.

Emballage

Ifølge flere undersøgelser er emballagen en vigtig del af kundens rejse og en væsentlig del af et produktudvalg. Nedis®-produkter har forskellige emballagetyper. De varierer alt efter de forskellige produkter, forskellige virksomheder og forskellige forbrugere – men har et ensartet udseende.

Nedis®-emballage er designet ud fra nogle få grundsten: Flotte produktfotos, vælg-selv-ikoner, livsstilsbilleder, tydelige og flersprogede beskrivelser samt mulighed for at få flere oplysninger. Disse elementer sikrer ikke kun, at der er en ensartethed i vores udvalg, men hjælper også forbrugerne med at træffe det rigtige valg.