Sikring og tryghed/Kameraer/Indendørs kameraer

SmartLife Indendørs Kamera

Wi-Fi | Full HD 1080p | Cloud Storage (mulighed) / microSD (ikke inkluderet) | Med bevægelsessensor | Nattesyn | Hvid

Funktioner

Producentens varenummer: WIFICI11CWT
EAN nummer: 5412810306053
• Intelligent IP-indendørskamera – reagerer automatisk for at optage enhver bevægelse eller lyd i rummet
• Nemt at tilslutte direkte til dit Wi-Fi-netværk – der kræves ingen separat hub
• Ideelt til mobil overvågning af hjemmet, kæledyr, spædbørn osv.
• Registrering af bevægelse og lyd, begge med justerbar følsomhed
• Tovejskommunikation – til at høre og tale med dem i rummet
• Full HD-opløsning – til krystalklare optagelser
• Nattesynsfunktion med en rækkevidde på 5,0 m
• Kan bruges som babyalarm eller til at holde øje med yngre kæledyr
• Ekstra klimasensor til at holde øje med den omgivende temperatur og luftfugtighed i rummet
• Ideelt, hvis du skal passe på forældre, der er afhængige af dig
• Lagring af videooptagelser takket være et microSD-kortstik (op til 128 GB)
• Videolagring via cloud muligt (abonnementsbaseret)
• Understøtter ONVIF (Open Network Video Interface Forum) til visning i browser
• Flerbrugerfunktion, så flere personer kan få adgang til kameraet på samme tid
• Fuldt understøttet af alle andre produkter i Nedis® SmartLife-serien
Dette brugervenlige, intelligente IP-indendørskamera med en fleksibel og bøjelig svanehals kan nemt tilsluttes dit eksisterende wi-fi-netværk for at overvåge rum i huset og optage enhver lyd eller bevægelse, uanset om du er hjemme eller på farten. Nedis SmartLife-appen giver dig besked i tilfælde af bevægelse og støj, så du kan gribe ind i tide.

HD-opløsning
Via appen kan du holde øje med og reagere på alt, hvad du ser, i realtid. Takket være microSD-stikket kan du gemme optagelser på et microSD-kort på op til 128 GB. Det optager i Full HD-opløsning (1920 x 1080 pixels) og giver komplet klarhed over de optagne billeder. Du kan også gemme videomaterialet i vores app via en cloud-løsning.

Reagerer på bevægelse og lyd
Kameraet reagerer på bevægelser. Så når nogen passerer Wi-Fi-kameraet, reagerer det. Det starter automatisk en optagelse, og du modtager desuden en push-notifikation på din smartphone. Kameraet reagerer også på lyde. Du kan vælge mellem to følsomhedsniveauer (højt 65 dB, lavt 85 dB). Lydene optages ikke, men du kan vælge at modtage en push-notifikation, hvis eller når der registreres lyd. Notifikationerne vises som pop-op-meddelelser på din smartphone, uden at du behøver at åbne appen. Det betyder, at du bliver informeret med det samme og kan reagere meget hurtigt. Lydfølsomhedsniveauerne er indstillet sådan, at en normal samtale eller normal driftsstøj ikke udløser en kamerareaktion.

Tovejskommunikation
Wi-Fi-kameraet er udstyret med en mikrofon og højttaler. Tovejs lydkommunikation fungerer perfekt som babyalarm. Du kan holde øje med din baby, mens den sover, men du vil også få besked, så snart den græder – så du kan tale med barnet med det samme, før du går ind til tremmesengen. Den ekstra klimasensor i denne enhed kan også bruges til at overvåge den omgivende temperatur og luftfugtigheden i rummet.
Du kan også bruge kameraet til at holde øje med en hundehvalp, især da det har en synsvinkel på 100 grader.

Nemt at konfigurere
Wi-Fi-kameraet kan installeres uden en gateway og integreres direkte i dit trådløse netværk – dette forenkler installationen og sparer yderligere omkostninger. Kameraet modtager strøm via mikro-USB-porten og den medfølgende strømforsyningsenhed. Du kan derfor opsætte wi-fi-kameraet hvor som helst i nærheden af en stikkontakt. En 3M-klæbepude medfølger til fastgørelse på væggene i rummet.

Om Nedis SmartLife
Nedis SmartLife Wi-Fi-produkter er nemme at installere og integreres direkte i dit eget Wi-Fi-netværk. Da du ikke har brug for en gateway eller hub, sparer du ekstra omkostninger. Oplev et stort og stadigt voksende sortiment af produkter – bl.a. pærer, kontakter, fatninger, sensorer og kameraer – der alle kan styres via en brugervenlig og intuitiv app. Uanset om du er på udkig efter en enkelt smart-pære eller et kamera, eller du vil automatisere hele huset, kan du her se, hvor tilgængelig smart-teknologi er i dag.

Emballage

Pakkens indhold

IP-kamera
Klimasensor
USB-kabel
Strømadapter
Kamerabeslag
Lyninstallationsvejledning

Detail mål på pakker Gaveæske med eurolock

Bredde Højde Længde
224 mm 105 mm 43 mm

Logistik dimensionerne

Pakket per Bredde Højde Længde Vægt
1 225 mm 120 mm 45 mm 231 g
40 410 mm 255 mm 465 mm 9900 g

Produktspecifikationer

Bredde 52 mm
Højde 310 mm
Dybde 31 mm
Vægt 201 g
Farve Hvid
Indbygget mikrofon Ja
Enhedens strømindgangsforbindelse Micro USB
Indgangsstrøm 1.0 A
Strømkabel side B Micro USB
Strømkabel side A USB
Strømkilde type Strømforsyning
Materiale Plastik
Cloud optagelsesfunktionalitet Ja
Integrerede højttalere Ja
Maksimal transmissionseffekt 10 dBm
Nattesyn 5 m
Maksimal transmissionsantenneforstærkning 2.5 dBi
Objektiv 4.0 mm
Strømkabellængde 2.00 m
Kompatibel med Nedis® SmartLife
Betragningsvinkel 110 °
Billedchip 1/3" CMOS
LED 1
Tilbehør Kameraholder
AC Adapter EU Stik
Selvklæbende pude
USB-Kabel
Klimasensor
Indgangsspænding 5 V DC
Maksimalt strømforbrug 2.5 W
Stik Euro
Maksimal opløsning Full HD 1080p
Megapixel 2 MPixel
Med bevægelsessensor Ja
App tilgængelig til Android™
IOS
Frekvensområde 2400 - 2483.5 MHz
Lagringstype 1 microSD (ikke inkluderet)
Cloud Storage (mulighed)
Understøttet trådløs teknologi Wi-Fi
Driftstemperaturområde -20 - 50 °C
Antal produkter i pakken 1 stk.

Support

Ofte stillede spørgsmål

Vi har fundet følgende spørgsmål til dig på engelsk

In the first screen of the Smart installation, select other on the top right.
Now select QR-Code.
Follow the steps in the app.
The camera will scan the QR code on your phone to install it.

No, it only works for the camera device you have subscribed it with.

Use a Class 10 SD card up to 128GB.
Avoid so called "Ultra" or "Extreme"cards.
These fast cards often have compatibility issues.

Yes, Open te live stream of the camera.
Tap on Purchase VAS.
Here you can subcribe to the cloud storage service.
There is a 30 day free trail you can try.

No, unfortunately this is not possible at the moment.
Record and save the clips in the app itself (playback menu) and it will be saved to the ALBUM folder in the app.
From here you can save it to your mobile device.

You can bypass this error message.

- Click on OK and go on with the installation and follow the instructions.

Because your password or SSID is more than 20 characters, the QR-code that is generated by the app get smaller and it is more difficult for the camera too scan the QR-code.
The chance of errors while scanning are higher.

If the QR-code can't be scanned, you can use the SmartConfig mode.

tap "+" -> camera -> other (top right) -> SmartConfig and follow the steps in the app.
The length of your password/SSID does not matter when using this method.

When you SD-Card or Memory is full, the oldest file will be overwritten.

Please try the EZ mode installation

Reset the camera by holding down the reset button until you hear the sound

Open the app and tap + > camera > tap on QR code and select EZ mode > confirm it was reset > fill in the credentials of your 2.4Ghz wifi network > the installation will start: immediately walk towards your router with your phone to aid the installation

Unfortunately it's currently not possible to access it this way.
We are looking to add this functionality in the future.

No, this device is not compatible with Google/NEST Home (HUB)
The videostream is at moment not working with Google/NEST Hub.

This optional Cloud service can be added per camera.
Each individual camera will need it's own subscription.

You can add maximum 20 members.

Yes you can.
Each person needs a unique account on their mobile device.
To add them as "family members" follow these steps:
In the main screen of the app tap on the name of your home (top left)
Tap on Home management
Tap on the name of your home again.
Tap on "add family members" and fill in the account details of the person you want to add.
It will give them access to all the devices in your home as a normal member or admin (you can select this)

If you only want to share a single device in a home, go to the settings menu of the device and select "share device" -> add member.

This is probably a Wifi problem, this can be for various reasons.
1.) Wifi signal is unstable.
2.) Wifi signal is too weak.
3.) Using an access point with the same SSID and password that do not support the IEEE 802.11R standards.

Problem 1 can often be solved by restarting the router.
Problem 2 can be checked with an app Wifi analyzer with this the signal can be viewed and corrected to a better position.
Problem 3 can be checked as the access points are turned off, the Wifi signal is still good and the connection remains if the access points are a problem, a Mesh solution can then be used.
Please make sure that they support IEEE 802.11R standard.